Floors Festivalin idea syntyi Kauppakeskus Kampin mainostoimistojen kilpailutuksen yhteydessä. Ajatuksenamme oli luoda sellainen kampanjakokonaisuus, joka tarjoaisi perinteisten alennusten ohella runsaasti elämyksellistä sisältöä: elokuvia, musiikkia, taidetta, muotia, ruokaa ja paljon muuta kiinnostavaa. Konseptimme sai kannatusta kauppakeskuksen hallituksessa ja pääsimme toteuttamaan ajatuksiamme toteen.
Floors Festivalin idea syntyi Kauppakeskus Kampin mainostoimistojen kilpailutuksen yhteydessä. Ajatuksenamme oli luoda sellainen kampanjakokonaisuus, joka tarjoaisi perinteisten alennusten ohella runsaasti elämyksellistä sisältöä: elokuvia, musiikkia, taidetta, muotia, ruokaa ja paljon muuta kiinnostavaa. Konseptimme sai kannatusta kauppakeskuksen hallituksessa ja pääsimme toteuttamaan ajatuksiamme toteen.
Floors Festivalin idea syntyi Kauppakeskus Kampin mainostoimistojen kilpailutuksen yhteydessä. Ajatuksenamme oli luoda sellainen kampanjakokonaisuus, joka tarjoaisi perinteisten alennusten ohella runsaasti elämyksellistä sisältöä: elokuvia, musiikkia, taidetta, muotia, ruokaa ja paljon muuta kiinnostavaa. Konseptimme sai kannatusta kauppakeskuksen hallituksessa ja pääsimme toteuttamaan ajatuksiamme toteen.
Jokainen kerros säväyttää
Nimensä mukaisesti Floors Festival hyödyntää Kampin keskustorin lisäksi kauppakeskuksen kerroksia tarjoten monipuolista ja kiinnostavaa ohjelmaa ympäri taloa: pienemmillä lavoilla, teemoitetuilla lounge-alueilla, käytävillä ja myymälöissä.
Ilme ja materiaalit
Konseptin lisäksi pääsimme suunnittelemaan kampanjan visuaalisen ratkaisun sekä siihen liittyvät markkinointimateriaalit niin yleisellä kuin liikekohtaisella tasolla. Ensimmäinen Floors Festival järjestettiin 2.-4. maaliskuuta 2018.
Sinä päätät!
Sinä päätät, mitä musaa kuuntelet. Sinä päätät, mitä leffaa katsot. Sinä päätät, mitä kahvia juot, mitä puet päällesi, miten vietät aikaasi. Sinä päätät, missä käyt ostoksilla. Itse asiassa Sinä päätät aika monesta asiasta, joten miksi et päättäisi nyt myös alennuksista…? Festivaalin kaupallinen kärki kiteytyi Sinä päätät! -kampanjaan, jossa asiakas sai itse valita, mistä tuotteesta saa reilun alennuksen. Mukana olevat liikkeet merkittiin Sinä päätät! -tarroilla.