Preloader

Lokalisointi

Kirkas markkinointiviesti ja selkeät tuotekuvaukset ovat tärkeimpiä niin kotimaisen kuin kansainvälistyvänkin yrityksen menestyksen osatekijöitä. Siksi markkinointimateriaalien käännökset eivät yleensä toimi sellaisenaan vaan vaativat ammattilaisen käsialaa. Copywriterin toteuttama lokalisaatio huomioi alkuperäisen sisällön pienimmätkin vivahteet paikallisen kulttuurin erikoispiirteitä unohtamatta. Tuloksena syntyy kohderyhmää puhutteleva viestinnällinen kokonaisuus, joka esittää tuotteet ja palvelut brändin mukaisella tavalla.

Mitä tehdään?

  • Tuotekuvausten ja markkinointimateriaalien lokalisonti kohdekielelle, esim. venäjäksi, viroksi, ruotsiksi, englanniksi, ranskaksi, saksaksi tai kiinaksi 
  • Pääviestien, tuotenimien tai sloganien lokalisointi ammatticopywriterin toteuttamana
  • Lokalisoitujen materiaalien taitto ja oikoluku 

Jätä soittopyyntö!

Holà! Kaipaatko neuvoa tai asiantuntijan apua? Jätä soittopyyntö, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian!
Jätä soittopyyntö tästäJätä soittopyyntö tästä