Preloader

It'S SKIN

It’S SKIN on Suomessa kokonaan uusi korealainen kosmetiikkabrändi. Sen myynti Suomessa käynnistyi keväällä 2017. It'S SKINin tuotteet edustavat vuosisataisten korealaisten perinteiden mukaista kosmetiikka- ja ihonhoito-osaamista. It'S SKINin laaja ja monipuolinen tuotevalikoima kehitetään yhteistyössä Soulin yliopiston dermatologien kanssa, ja tuotekehityksessä hyödynnetään eri kasvien ja luonnon raaka-aineiden vaikuttavia ainesosia. Korealaisen kosmetiikan maailmanlaajuinen trendi on herättänyt myös suomalaisten kuluttajien kiinnostuksen ja It’SKINin myynti kasvaa kovaa vauhtia myös meillä.

It'S SKIN

Brändin lanseeraus

Suunnittelimme yhdessä It'S SKINin maahantuojan kanssa brändin lanseerauksen askelmerkit. Quba toteutti Suomen markkina-analyysin ja laati yksityiskohtaisen etabloitumissuunnitelman, johon sisältyi myös konkreettisia asiakas- ja kumppanihankintatoimenpiteitä. Työmme tuloksena brändille rakennettiin maanlaajuinen jälleenmyyjäverkosto sekä markkinointi- ja myyntiorganisaatio.

Brändin lanseeraus

Lokalisointi

Toteutimme It'S SKINin markkinoinnin ja sisällön lokalisoinnin niin markkinointiviestien ja -materiaalien tasolla kuin myös tuoteselosteiden, opetusmateriaalien ja muun tausta-aineiston osalta. Lokalisointi toteutettiin suomen ja ruotsin kielillä.   

Kuluttaja- ja B2B-markkinointi

Brändin lanseerausvaiheessa toteutetun B2B-markkinoinnin lisäksi toteutamme tuotteiden kuluttajamarkkinointia hyödyntäen digitaalisia kanavia, sisältö- ja suoramarkkinoinnin työkaluja sekä perinteisempiä markkinoinnin keinoja, kuten myymälänäkyvyyttä, somistuspalveluita ja tuote-esittelyjä.

Kuluttaja- ja B2B-markkinointi

Suosittelemme!

It'S SKIN -tuotekonsepti perustuu luonnon omien vaikuttavien aineiden hyödyntämiseen sekä laadukkaisiin valmistusmenetelmiin. Niistä syntyvät upeat innovaatiot, kuten The Fresh -sarjan arkikäyttöön soveltuvat kangasnaamiot.